Followers

Monday, November 28, 2011

final year student dinner!

semalam ketika skuad harimau muda berperang dengan Bahrain, pelatih tahun akhir Kolej Kejururawatan Kubang Kerian, telah menghadiri majlis makan malam bagi meraikan kecemerlangan kelulusan 100% di dalam peperiksaan akhir, Kementerian Kesihatan Malaysia..kerana kekurangan penonton, skuad malaysia telah kalah..

majlis yang bertemakan 'gorgeous in lavender' telah diadakan di dewan utama Universiti Sains Malaysia..nama pun lavender, jadi haruslah memakai outfit berwarna purple bagi memberi sokongan kepada penganjur yang telah berpenat lelah menguruskan majlis..terpaksa ye, TERPAKSA! haha..

sila layan beberapa keping gambar dibawah untuk merasai kemeriahan 'purple' kami semalam :)


panjang btol nama dinner nih!

kalendar 2012 buatan sendiri sebagai door gift..sweet! :) 


'geng' since semester 1

beberapa classmate

beberapa classmate bersama 'prince of da night'

beberapa classmate bersama 'prince of da night'

beberapa classmate

classmate lagi :)

bersama 'pelatih terbaik ko-kurikulum'

my clique :)

Pn Teo - the best nursing lecturer i ever had!

posing jap..haha
Alhamdulillah..finally its mine! :D
syukur alhamdulillah..akhirnya kejayaan digenggaman..for those yang tahu tentang cerita suka duka, liku - liku serta onak ranjau yang saya terpaksa tempuh sebelum saya sampai ke tahap ini, they will know, bukan senang nak berjaya..

mesti ada yang pelik, yes i'm a degree holder..saya merupakan graduan Ijazah Sarjana Muda Biologi dengan kepujian..saya mengikuti program matrikulasi satu tahun sebelum melanjutkan ijazah..saya telah menjadi seorang guru selepas saya bergraduasi..tapi takdir Allah tu maha besar..Dia menghalakan saya kearah minat saya semula..walau sejauh mana saya lari, saya tetap menyimpan cita-cita untuk menjadi jururawat..jangan tanya kenapa tidak bermula sejak selepas SPM..yang boleh saya katakan hanyalah, jauh perjalanan, luas permandangan, banyak pengalaman..jadi tak salahkan saya mengambil diploma selepas menggenggam degree? its crazy, but its lovely..lets ur passion be ur profession! :)

update: layan juga pic dinner dan muka innocent saya di blog ARRA AHMAD (^^)V


p/s: semoga maal hijrah membawa saya kearah kegemilangan dan kemurahan rezeki..aminnn..

13 comments:

Arra Ahmad said...

kadang2 apa yang dimiliki setelah pengorbanan demi pengorbanan itu lebih dihargai..:)

faizura rahman said...

arra: yup, its true..kejayaan selepas melalui keperitan adalah lebih manis :)

Arra Ahmad said...

kita nak buat entri khas utk k.fyez after entri about dinner..tunggu..:)

faizura rahman said...

arra: ah sudah! jgn buat entri cari jodoh okey! hahaha

missina said...

haiii,,salam kenal,,akak misi dtg jenguk mereka yg sealiran,,,selamat menyelami alam pekerjaan sebenar,, ;)

Arra Ahmad said...

k.fye,geledah blog kiter eh..abis bersepah dokumen..haha
muka innocent y xtahan tu..nasib baik dah potong..

missina,nak g follow tapi line slow..
broadband nak kena potong kot.hehe

faizura rahman said...

missina: welcome here :)

faizura rahman said...

arra: haha..dont be mad :p

ahsfantasy24 said...

hargai apa yang telah jadi milik
kita. bila nanti ia perg, tak ada yang
perlu kita kesali :)

Eh?
1. Semarak rukun negara: Jom masuk felda 2011
2. Alahai jomlah jalan-jalan

ahsfantasy24 said...

hargai apa yang telah jadi milik
kita. bila nanti ia perg, tak ada yang
perlu kita kesali :)

Eh?
1. Semarak rukun negara: Jom masuk felda 2011
2. Alahai jomlah jalan-jalan

faizura rahman said...

ahsfantasy24: alhamdulillah..i'll always be :)

shima said...

yes i am a dgree holder then switch back to grap a diploma holder. And Alhamdulillah, i'm done.. as you said let our passion be our profession, i really mean it... we're same fye but in a different profession... good luck in your future undertaking babe....

faizura rahman said...

shima: yup, kita sama cuma bidang berbeza..kejayaan tu akan dtg bila kita usahakan apa yg kita minat..kerana jika minat, takkan ada yg sia2..insyaAllah..good luck too!

Related Posts with Thumbnails