Followers

Sunday, November 6, 2011

Aidiladha, be positive!

last year, saya frust giler dengan satu syarikat bas ni pasal spoil kan mood raya saya..nak tahu company mana? ha, baca nih: berkorban untuk raya korban. tahun nih still tak rasa suasana raya yang tenang jugak..sebab exam is around the corner, 9 dan 10 november 2011..so tak dapat nak balik kampung bandar kole lumpo..haha..


 anyway, disebabkan sambutan hari raya korban ni sangat la meriah di tempat yang saya duduk sekarang ni, jadi semuaaaaaaa kedai/restoran/kafe akan ditutup selama 2 hari..disebabkan saya duduk asrama, bukan rumah sewa (tak boleh memasak), dan berpantang maggi, jadi juadah rasmi hari raya saya esok adalah roti dan biskut tiger..hehe..nama pun raya korban kannn..so harus la berkorban..be positive! hehe..selamat hari raya :)

p/s: lagi sebulan..next year kita raya sakan kt KL-singapore ye!

2 comments:

javalava89 said...

kesian...sabar la ek..nk wat cam ner...heheheheeh..

faizura rahman said...

javalava89: cehhh..tau r umah dekat! haha

Related Posts with Thumbnails