Followers

Monday, August 29, 2011

merdeka raya :)

selamat hari raya dan selamat menyambut hari kemerdekaan..mohon maaf jika ada sebarang kenyataan saya didalam blog ini yang menyinggung hati kamu-kamu wahai pembaca..semoga kita akan dipertemukan dengan ramadhan yang akan datang..saya doakan juga agar perjalanan kita semua untuk pulang ke kampung halaman diberkati dan dalam keadaan selamat..ingatlah orang tersayang..kalo korang tak sayang diorang pun takpe, asalkan jangan buat diorang sedih ek..tak baik buat orang menangis sedih time-time nak raya ni okey..haha..
 

p/s: hohoho balik kampung~! eh, singapore tu boleh kira kampung ke ek?? hehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails