Followers

Sunday, January 2, 2011

memalukan!!



ape korang rasa bila tengok VC ni?! haih..kesian kan~

update: ternampak seorang rakan lelaki post vc ni di fb suatu ketika dulu, dan rakan2 lelakinya yang lain memberikan komen yang sungguh 'yuks'!..

tak sangka kat NEGERI ini ada benda macam ni..

15 comments:

eiyda said...

sekali tgk cam penyanyi indon...2 kali tgk mcm penyanyi lucah pulak...hehe

faizura rahman said...

@eiyda: kalo dgr loghat die?! -_-''

eiyda said...

sah2 qelate...;)

faizura rahman said...

@ eiyda: haha..tu yg xbley blah tu..
'kota bharu bandaraya Islam'??

athirahazni said...

huh? apa la perasaan mak ayah dieorg kan bila tgk vid nih?? haish~

eqbalzack said...

selamat tahun baru 2011 FR...

busy ke skrg?

shima said...

ni penyanyi dangdut ke kelab malam? rosak... rosak akhlak... ish... ataupun ni penyanyi umah urut? hahaha

faizura rahman said...

@ athirahazni: wallahualam~

shera rahman said...

time intro sebelum nyanyi keluar loghat tu..ingatkan indon...rupenye2...astaghfirullah alazim
kat negeri tu pun penah terjadi sanding dulu sebelum nikah.. tiada yg mustahil...nobody perfect...

faizura rahman said...

@ eqbalzack: selamat thn baru jugak utk abg eQ :)

biasa la thn baru, kerja terlebih dr biasa! hehe

faizura rahman said...

@ shima: rumah urut ade penyanyi ke?! haha

faizura rahman said...

@ shera rahman: tu lah..tmpt lain pun myb lg banyak bnd mcmni..tapi psl NEGERI ini ade slogan berkaitan agama, jadi nampak mcm xsepatutnya wujud vc mcm ni..

ASaDa RyutaRo said...

erkk!! siyes dari kelantan ke? ke orang meniaga pelacur kat thai yang buat??

faizura rahman said...

@asada: wallahualam..kalo ini satu sabotaj, tuhan sentiasa ada untuk mengadili..lambat atau cepat je..semoga orang yang buat benda2 mcmni insaf~

~amalina~ said...

eeehh haritu dlm bas mcm penah ternampak org2 indon layann VC ni..hadoii..

Related Posts with Thumbnails