Followers

Monday, January 10, 2011

abang kacak dan gadis kebaya..

tiba-tiba rasa nak letak gambar ini..tahniah untuk si gadis kebaya merah, ana raffali dan abang kacak zahiril adzim atas kemenangan di AJL ke 25 tadi..dah rasa macam pentas teater pulak tengok lagak si zahiril berlari-lari atas pentas! tolong ingatkan aku..wah..tahniah tahniah!!


erk..ni bukan kebaya merah la pulak..tapi tetap ayu :)
zahiril memang suka gadis kurung/ kebaya..serius!

ade sorang abang pizzahut muka sebijik si zahiril..hari-hari rasa nak pegi makan pizza kt situ! haha

7 comments:

Ajim said...

rezeki diorg.. Tgh si adzim blakon td.. Mmg best la~ btw, rezeki kedai pizza tu gak la.. Pasal Ada pelayan muka look-like adzim tu.. (:

faizura rahman said...

@ajim: zahiril adzim mmg penggiat teater tegar..looking fwd to watch him on stage, sumday :) haha..fast food mmg panday buat promotion!

faizura rahman said...

*typo= pandai :))

Along Tapa said...

tapi malam semalam ana raffali nyanyi tak datang la suara rayuan dia tu...maybe dia gugup kot...

Gorengbaek - Tips nak menaikkan trafik..

Hangit habis dah - Ini tahap marah melebihi paras normal...tafsir la sendiri...

faizura rahman said...

@along: yeah..mungkin..tp maksud lagu tu tetap sampai kan?! hehe

Aziza Amir said...

pemanis bwh bibir tu pon de gak ke fye?? same??

faizura rahman said...

@aziza: ouh itu tak pasti..khusyuk bermain mata, smp lupa usha bnd lain! haha

Related Posts with Thumbnails