Followers

Tuesday, December 14, 2010

muvee maraton @ OU

harini saya buat muvee maraton! tengok 3 cerita dalam satu hari..memang seronok..terasa macam cinema tu saya yang punya..habis satu cerita je, terus lari-lari keluar hall and masuk hall sebelah pulak..nak pergi tandas pun tak sempat..haha..tapi tu la yang seronok..sekali sekala buat benda gila..selalu saya buat kerja macam ni kat midvalley..tapi harini dengan 'yogi bear' yang first timer dan buat kat one utama pulak tu, asyik sesat je la kerjanya! haha..its crazy but its awesome!

GSC One Utama

first muvee yang kitorang tengok ialah narnia 3D..again, for me, for the second time, im watching narnia..smpai dah boleh bagitahu bila naga nak keluar..bila Aslan nak muncul..bila pedang nak jumpa..haha..nice!

bahan bukti..(sila amati tarikh dan masa)

second muvee is rapunzel..wah cerita ni bes giler kot..the character is so cute..patut la ramai kawan-kawan yang recommend suh tengok cerita ni..nasib baik sempat tengok..hehe..

ini saya :)

and the third is hantu kak limah balik rumah..cerita ni memang kelakar habis..thanks to 'yogi bear' sebab paksa saya tengok muvee ni..kalo saya pergi beli tiket sorang-sorang, confirm tak beli punya..sorry..bukan tak menyokong cerita buatan malaysia..tapi kebanyakan cerita, kita dah boleh agak endingnya..lagipun, kalo tak tengok kat wayang, kejap je, mesti akan keluar kat tv..betul kan?! tapi serius la, cerita ni berbaloi tengok..seronok bila gelak ramai-ramai dalam panggung compare gelak dua-tiga orang depan tv!



'yogi bear' si cannibal..haha (tengok pinggan dia)


okey, im so tired tonight..nak tidur..esok saya buat tag dan contest yang dah diamanahkan ye..thanks kawan-kawan..gud nite!

p/s: sesiapa yang follow saya, sila tinggalkan jejak kat shoutbox okey! kadang-kadang tak boleh nak trace dari pic korang yang chomel-chomel kat bahagian followers tu la..saya nak follow kamu jugak! :)

still rasa nak gelak bila teringat 'kak limah balik umah tgk akademi fantasia' haha..

6 comments:

ilman hizami said...

ayooo...
smpai tige tue...
kite penah wat 2 movie dlm
stu hari je...
:D

budak chOmel said...

hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~!!! da ade pakwe xknalkan!!!

Along Tapa said...

kalo aku buat cenggitu, balik mesti aku terlupa rumah aku ada kat mana...

Gorengbaek - Seksyen baru untuk Meon...Kenapa masalah sosial makin banyak??

Hangit habis dah - Amenda??!!tak pernah tengok orang hangin ke??

faizura rahman said...

@ilman: haha..buat 3 muvee tu mmg macam org gila!

faizura rahman said...

@ budak chomel: heiiiii..itu 'yogi bear'..bukan pakwe! haha..

faizura rahman said...

@along: ha? terlupa rumah?? hahaha..takut pulak dgr! hehe

Related Posts with Thumbnails