Followers

Saturday, December 18, 2010

lady dyla's tag

wah..ade kerja sekolah dari cik dila!! haha..cik dila, saya da abes sekolah la *wink wink*

anyway, xie xie ni, sebab bagi award ni untuk menambahkan koleksi fyezrahman..lovin' it!! terima kasih kamu! nasi kerabu memang sedap! eh eh..tetibe plak kan..hehe

kerja sekolah nya ialah:

1.Berikan satu nickname untuk saya
dila (kan kan?)
erm..dila nasi kerabu boleh tak? haha..
(awak buat saya teringat nasi kerabu sokmo-sokmo la!)

2.Ucapan pemberi award
first of all, thanks to dila for dis award..'my blog is so chantek' ya? u made me shy la! haha..pink memang cantik kan kan?! saya n awak pun cantik jugak! wiwiiit~

3.Berikan 6 fav artis/singer/group yg korang minat
- faizal tahir
- aizat amdan
- ana raffali
- hujan
- M.C.R
- ungu

4.Tag award ini kepada 10 orang blogger/follower [gulp!]
nak tag blog yang pinky-pinky la! hehe..
so sape-sape yang pinky-pinky, sila ambil award ni ye :)
blog kamu-kamu-kamu memang cun habis lah!!

thanks cik dila..kerja sekolah siap!!

2 comments:

d_LA said...

dla pom dh abes skolah..haha..untuk subjek ni dla bg A la tuk fyez sbb paling awal siap ! anda memang murid yg rajenlaaa !hehe..tq fyez amik award ni :P

gambar masa kecik

faizura rahman said...

@d_la: haha..sy memang rajin kalo ngadap lappy nih..wah, dpt A? terima kasih cikgu! hehe

Related Posts with Thumbnails