Followers

Saturday, November 13, 2010

selamat menyambut hari raya aidiladha

untuk semua rakan-rakan yang membaca entri ini, saya ingin mengucapkan
selamat menyambut hari raya aidiladha
jangan makan daging banyak-banyak sangat ye..nanti takut kena hypertension pulak..hehe..
mohon maaf zahir batin (nak cakap yang ni, tak kisah bila-bila pun kan?) ♥


cuti raya sudah lulus! wiwiiiiiit~

10 comments:

Hakim Az said...

Slmt hari Raya Aidiladha, slmt blik kg, raya kt mana thun ni?

Along Tapa said...

seksi betul menatang tu posing ek~~~haha

Gorengbaek - Tips-tips untuk tulis blog tanpa gambor

Hangit habis dah - Kawasan-kawasan aku mencarik idea...

n.h.m.s said...

selamat hari raya aidiladha fai!wow bestnya makan daging!~~:D

@juera said...

slmt hari raya aidiladha..=D
korban ape thn ni?hehe

shima said...

ha cik fye, cuti raya sudah lulus mai la singgah jb..

faizura rahman said...

hakim: biasa kalo raya haji, kt KL je..tp mana tahu thn ni nak balik singapore..tungguuuuu~ hehe

along tapa: seksa kot! haha..

faizura rahman said...

n.h.m.s: bes2! tp xle makan byk2..kne diet! haha

@juera: selamat hari raya jugak! korban ape? korban duit, masa dan tenaga je untk balik kg..hehe

faizura rahman said...

shima: insyaAllah, kalo ada rezeki, balik singapore..adik kte kt jB tu pun myb xbalik kL..so ada chance nk turun selatan la kot! hehe

paan said...

selamat hari raya aidiladha . :) thanks datang blog . insyaallah , akan mula aktif lagi .

faizura rahman said...

paan: tak sabar nk usha blog paan lagi! keep on blogging :)

Related Posts with Thumbnails