Followers

Friday, November 12, 2010

merokok? mana ada gaya!! (1)

merokok memang tak macho langsung! kenapa nak merokok kalau amal masih belum cukup? merokok tu kan macam membunuh diri sendiri..bukan diri sendiri je, perokok pasif pun terlibat sama..siapa perokok pasif? orang-orang yang korang sayang, yang menghidu asap rokok korang tu la..tak pasal-pasal, saya yang takde kena mengena ni pun terlibat sama..huh! -_-' tolong jangan bunuh saya..



orang yang cakap: TAK NAK merokok tu lagi bergaya okey!





apa kata korang gulung je note rm10, bakar dan hisap?? senangkan..tak payah susah-susah pergi kedai nak beli rokok! meh buat depan saya..memang tabiklah!!


sori..entry ter-emo pulak..petang tadi jumpa kawan lama..tiba-tiba ada mamat tak-kacak-langsung hembus asap rokok berkepul-kepul dalam restoran Hayaki..menyampah btol!!!!

4 comments:

Along Tapa said...

kan aku dah cakap...orang yang merokok takde adab ni la memburukkan nama perokok-perokok berhemah ni....

Gorengbaek - cerita pasal rokok...Meon kata

Hangit habis dah - Kawasan-kawasan aku mencarik idea...

nathirahazni said...

katakan T.I.D.A.K pada perokok !!! grr !! awak tau, pagi td sedang enak menelan roti canai, ada mamat nih hisap rokok kat meja blkg saya.. asap x payah cakap la kan, mslh yg paling x tahan is die nye abu rokok terbang2 masuk roti n kuah kari saya !!! wah, rs mcm nak fire je !!!!

faizura rahman said...

along tapa: perokok berhemah? haha..nonsense! asap rokok xkan boleh disorok..still boleh membunuh~ haha

faizura rahman said...

nathirahazni: ciss, kalo sy, sound je! lg best, suruh ganti set breakfast baru je! haha..okey, nak jerit: TIDAAAAAAAAAAAAKKK!!

Related Posts with Thumbnails