Followers

Tuesday, November 9, 2010

MamaGee's contest

salah seorang tetamu yang melawat blog saya hari ni ialah mama gee..macam nama mama saye jugak la! hehe..the best part is, mama gee ni pun peminat pink macam saya! bila saya membalas kunjungan beliau, saya ternampak la contest ni..


im crazy with pink! so, bagai ulam dicita, pucuk mendatang la ni kan..hehe..contest ni super duper simple..just snap a picture of yourself with any stuff yang berwarna pink, and upload it here..PINK ONLY ya! nak hantar berapa banyak gambar pun takpe..yang penting,
  • jadi followers mamaGee
  • buat satu entry pasal contest ni dan letak badge contest macam kat atas tu
  • letak gambar pinky-pinky korang
  • bawah sekali tulis ayat penting, macam yang saya tulis kat bawah tu!
  • tarikh tutup:  29/11/10 @ 8pm
hehe..enjoy my pic!!



okey mama Gee, im done! bukan sekeping, tapi tiga keping sekali datang..bukan gambar saya sorang, satu pasukan lagi support supaya saya menang! hehe..semoga tuah menyebelahi saya kali ni because..
IM A BIGGEST FAN OF PINK!

mama Gee nak pilih tiga-tiga gambar tu pun boleh ye! hehe..

4 comments:

Ogy said...

wahhh meriahh ya...hehe macih join contest mama....

shima said...

ha tu dia, serba pink... good luck tuk grab award for this contest ya..

faizura rahman said...

hehehe..dulu xsuka pink..ha skg hambek ko! semua bnd nk pink! hehe..

Gee said...

gud luck!

Related Posts with Thumbnails