Followers

Thursday, November 4, 2010

happy birthday nadiah!

hari ni, 4 november 2010, genap la kazen saya berumur ....tetttt....sila teka! haha..

cik nadiah kamarudin adalah anak kepada pak ngah saya, abang kepada mama saya..hmm..boleh bayang tak? hehe..kitorang ni kazen, tapi jarang jumpa..dulu study kat uitm shah alam pun, tak sempat jumpa..kalau raya, balik rumah nenek pun, most of the year, memang tak jumpa! sama ada saya balik KL awal, atau saya masuk singapore lewat..erk..lagi sekali, banyak sungguh alasan! hehe..

cun tak? wiwiiiiiit~

cik nadiah tinggal di johor bahru..dia mempunyai sebuah camera yang canggih! wah..i adore her camera soooo much! hehe..this girl also obsessed to super junior! although saya tak berapa tahu pasal super junior ni, tapi pasal kazen saya ni minat, saya google la jugak..so hasilnya...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jeng jeng jeng!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
happy birthday cik nadiah!
 *wink wink*

okey cik nadia, sape yang ade dalam pic nih?! hehe


semoga panjang umur, murah rezeki, sihat-sihat selalu dan cepat kawen! wiwiiiiiiiit~

No comments:

Related Posts with Thumbnails