Followers

Tuesday, November 16, 2010

fyezrahman pemenang kuiz-pecah-otak encik mamek!!

hari ini, hari yang sangat best..pagi tadi, bila bukak blog, tibe-tiba nampak mesej kat shoutbox!


mamek: anda pemenang kuiz pecah otak #1 !!! 
hadiah nanti dapat. kene tido lak. tunggu topup dari aku! 
Tahniah lagi sekali ye !! =D

wah, terkujat den! ingatkan spam msg..rupa-rupanya betul-betul la..tak caye?! ha..tengok webscreen encik mamek kat bawah ni..hehe..



hadiahnye ialah topup rm10..saya tak pakai topup, tapi saya nak jugak ye..boleh bagi kat adik! hehe..

gambar dari encik google yang takde kena mengena :)


although hadiah yang disediakan ni sempoi je, kemenangan ni tetap penting untuk menaikkan moral dan semangat saya untuk terus menulis blog..trimas encik mamek!

ENCIK MAMEK MEMANG BERGAYA-LAH!! 
wiwiiiiiiiiiiit~

2 comments:

Mamek said...

huhu. Teruskan bersemangat k! nak toupup ape? nanti aku send kat fb kamoo. do accept my friend request! **Encik Mocho
=)

faizura rahman said...

im done! nk mxs :) hehe..trimas!

Related Posts with Thumbnails