Followers

Sunday, November 28, 2010

award boombastic blog

*bomm bomm bomm kedebommmmm*
(efek bunga api)
HAHAHA..sila tepuk tangan!!
*****

2-3 hari lepas, saya dapat invitation dari owner blog mencariisteri yang di gelar ustaz (wow!) untuk join contest-like-award nih..terharu..sob sob sob..sebab dah lama tak dapat award..haha..sengal!



memandangkan bz yang teramat sejak kebelakangan ni, hari ni baru la saya kelam kabut buat entri ni sebab terperasan yang tarikh tutupnya 31december 2010! hehe..memanglah lagi sebulan, tapi takut terlupa pulak kalau ditangguh-tangguh..tak baik menghampakan tuan rumah..kan kan kan!

biasalah, kalau ada tag atau award, mesti ada tugasan..so, ape yang perlu saya buat adalah:

1. Jadi follower blog USTAZ (bereh!)

2. Copy pic, letak di side bar dan linkkan, then buat satu entri yang MELETOP (bereh!)

3. tinggal kn link entri yg dibuat (bereh!)
 
4. tag 3 kawan (bereh jugak!!)

haha..meletop tak entri saya?? *wink wink* 
terima kasih atas pemberian award ini ye ustaz..makin bersemangat saya nak berblog kalau macam ni! hehe..

jadi dengan ini, saya ingin berikan award beserta tugasan ini kepada 3orang kawan saya yang turut mempunyai blog yang 'boombastic' iaitu..

semoga berjaya melaksanakan tugasan yang diberikan..anggaplah saya mahu mempromote blog kamu ye :)
 
meletup-letup bunga api dalam hati! hehe..

3 comments:

eqbalzack said...

salam...abg eq singgah sini tadi...hmm..tgh dok pikir fyerahman ni kerja apa ek?

faizura rahman said...

abg eQ: thx sbb sudi singgah sini..sy nurse :) ada apape boleh sy bantu? hehe

AjimGreen said...

urm~cik nurse..saya dtg nak tepuk tgn~
clap!clap!!clap!!!

mekasih²

post saya terbaru ~> :: Mulut Mencarut ::

Related Posts with Thumbnails