Followers

Monday, October 11, 2010

today was a fairytale - taylor swift

tiba-tiba malam ni nak layan lagu ni pulakkan..lagu ni pernah jadi lagu chenta saya..pernah la dulu-dulu..bila survey kat youtube, jumpe pulak clip ni..nice! die guna muvee twilight sebagai latar belakang lagu..bile tengok twilight ni pulak, teringat kat memori yang satu lagi..heh, banyak sungguh la kisah silam saya ni..kan da kata,'macam da boleh buat novel' je! hehe..

jom layan!





ape lagu chenta korang? saya ada banyak..mana tahu TERsama pulak kan~ hehe

4 comments:

paan said...

haa , alang2 dah macam leh wat novel , wat la novel...

faizura rahman said...

haha..kang lg tebal, kalah kamus dewan pulak! hehe

yunazima said...

lagu saya dulu...yg paling xdapat dilupakan...
yakinlah aku menjemputmu-kangen band....tapi dh jadi memori..uhuk3

faizura rahman said...

sabar sabar! pengalaman kan mematangkan kita~
dengan incik pokemon, lagu ape? hehe

Related Posts with Thumbnails